Marketing

Wszyscy wchodzą w e-sport. Gdzie jest miejsce dla twojej marki?
15.03.2018

Wszyscy wchodzą w e-sport. Gdzie jest miejsce dla twojej marki?

Na globalnym rynku króluje kilka gier, a w rozgrywkach króluje kilka drużyn. E-sportowa bańka rośnie dmuchana coraz to większymi pieniędzmi od coraz to większych marek. Jednak jeśli myślisz, że to pole do promocji tylko dla największych marek, to mocno się mylisz. Jest tu miejsce dla każdego.

czytaj więcej
Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek siatkarskich?
14.03.2018

Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek siatkarskich?

Dzięki sukcesom Reprezentacji Polski mężczyzn, od kilku lat siatkówka jest jednym z najpopularniejszych sportów w kraju. Również mecze ligowe przyciągają tysiące kibiców. Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek? Jakie treści pojawiają się na oficjalnych kanałach?

czytaj więcej
Lechia rozbiła marketingowy bank! Messi z Indonezji w Gdańsku
13.03.2018

Lechia rozbiła marketingowy bank! Messi z Indonezji w Gdańsku

Egy Maulana Vikri – filigranowy siedemnastolatek z Indonezji to największą gwiazdą Lechii Gdańsk! Przynajmniej na kilka dni. Choć brzmi to jak żart, żartem wcale nie jest. W Europie niemal nikt o nim nie słyszał. W swoim kraju Vikri uchodzi za wielki talent. Tylko na Instagramie ma ponad 700 000 obserwujących. To nowy, absolutny rekord Ekstraklasy.

czytaj więcej
Odliczanie do Mundialu: Kto najlepiej gra w social media?
10.03.2018

Odliczanie do Mundialu: Kto najlepiej gra w social media?

Do Mistrzostw Świata w Rosji zostało już mniej niż 100 dni. Do czerwca polscy zawodnicy rywalizować będą nie tylko o powołania Adama Nawałki, ale także o naszą uwagę w mediach społecznościowych. We współpracy z analitykami z Sotrender, sprawdziliśmy, który piłkarz robi to najlepiej.

czytaj więcej
Kibic. Czyli kto?
05.03.2018

Kibic. Czyli kto?

O tym, że rola fana nie ogranicza się do kupowania biletów na mecze, nikogo przekonywać nie trzeba. Z tego, że jest on wyjątkowo specyficznym odbiorcą, wszyscy zdają sobie sprawę. Ale jak konkretnie powinniśmy definiować jego rolę w życiu wspieranej przez niego organizacji sportowej?

czytaj więcej
Czy to już koniec Snapchata?
28.02.2018

Czy to już koniec Snapchata?

Ostatnia aktualizacja aplikacji wprowadziła wiele istotnych zmian w wyglądzie aplikacji, które - delikatnie mówiąc - nie spodobały się użytkownikom. Czy zatem warto dalej inwestować w działania marketingowe na Snapchacie?

czytaj więcej
Wygoda albo prywatność. Internet w dobie content marketingu
15.02.2018

Wygoda albo prywatność. Internet w dobie content marketingu

Wielkie korporacje postawiły nam ultimatum: jeśli chcemy w pełni wykorzystywać potencjał nowych technologii, musimy podzielić się z nimi swoją prywatnością.

czytaj więcej
Social media i marketing klubów piłkarskich „Ósmej Ligi Mistrzów, czyli znanej i lubianej B-klasy
15.02.2018

Social media i marketing klubów piłkarskich „Ósmej Ligi Mistrzów, czyli znanej i lubianej B-klasy

Jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy w historii Ekstraklasy na celowniku zespołu z ósmego poziomu rozgrywkowego w Polsce.

czytaj więcej
Polacy na igrzyskach. Dla kogo złoto za social media?
15.02.2018

Polacy na igrzyskach. Dla kogo złoto za social media?

Po co sportowcowi media społecznościowe? To nie tylko platforma do pozostawania w kontakcie z kibicami, ale i dodatkowa przestrzeń reklamowa.

czytaj więcej