Blog
Arskom Group to przede wszystkim ludzie. Eksperci i pasjonaci, którzy stale pogłębiają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. W tym miejscu specjalnie dla Was piszemy o tym, co w świecie marketingu najważniejsze i najciekawsze.
Arskom Group to przede wszystkim ludzie. Eksperci i pasjonaci, którzy stale pogłębiają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. W tym miejscu specjalnie dla Was piszemy o tym, co w świecie marketingu najważniejsze i najciekawsze.
Na globalnym rynku króluje kilka gier, a w rozgrywkach króluje kilka drużyn. E-sportowa bańka rośnie dmuchana coraz to większymi pieniędzmi od coraz to większych marek. Jednak jeśli myślisz, że to pole do promocji tylko dla największych marek, to mocno się mylisz. Jest tu miejsce dla każdego.
Dzięki sukcesom Reprezentacji Polski mężczyzn, od kilku lat siatkówka jest jednym z najpopularniejszych sportów w kraju. Również mecze ligowe przyciągają tysiące kibiców. Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek? Jakie treści pojawiają się na oficjalnych kanałach?
Egy Maulana Vikri – filigranowy siedemnastolatek z Indonezji to największą gwiazdą Lechii Gdańsk! Przynajmniej na kilka dni. Choć brzmi to jak żart, żartem wcale nie jest. W Europie niemal nikt o nim nie słyszał. W swoim kraju Vikri uchodzi za wielki talent. Tylko na Instagramie ma ponad 700 000 obserwujących. To nowy, absolutny rekord Ekstraklasy.
Do Mistrzostw Świata w Rosji zostało już mniej niż 100 dni. Do czerwca polscy zawodnicy rywalizować będą nie tylko o powołania Adama Nawałki, ale także o naszą uwagę w mediach społecznościowych. We współpracy z analitykami z Sotrender, sprawdziliśmy, który piłkarz robi to najlepiej.
O tym, że rola fana nie ogranicza się do kupowania biletów na mecze, nikogo przekonywać nie trzeba. Z tego, że jest on wyjątkowo specyficznym odbiorcą, wszyscy zdają sobie sprawę. Ale jak konkretnie powinniśmy definiować jego rolę w życiu wspieranej przez niego organizacji sportowej?
Ostatnia aktualizacja aplikacji wprowadziła wiele istotnych zmian w wyglądzie aplikacji, które - delikatnie mówiąc - nie spodobały się użytkownikom. Czy zatem warto dalej inwestować w działania marketingowe na Snapchacie?
Wielkie korporacje postawiły nam ultimatum: jeśli chcemy w pełni wykorzystywać potencjał nowych technologii, musimy podzielić się z nimi swoją prywatnością.
Tuż przed chwilą opadł kurz, a właściwie śnieg po ceremonii zamknięcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w odległej Korei Południowej. Jak każde, i te budziły sporą dawkę emocji, choć poza kilkoma momentami z podniesioną adrenaliną, dla nas, przebiegały one raczej bez przyspieszonego bicia serca. Znajdzie się wielu, którzy będą się pastwić nad sportowcami, trenerami czy działaczami, a ja tymczasem chciałabym się skupić na samej inicjatywie igrzysk olimpijskich.
Jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy w historii Ekstraklasy na celowniku zespołu z ósmego poziomu rozgrywkowego w Polsce.