PlayStation

Social Media Influencer Marketing
34
posty w social media
1847
zgłoszeń konkursowych na Weszło
100%
publikacji o pozytywnym wydźwięku
7
zaangażowanych reprezentantów Polski

Przy okazji premiery nowej gry z serii FIFA, chcieliśmy promować konsolę PlayStation 4. Aby to zrobić i zaprezentować sprzęt w naturalnym, piłkarskim kontekście, dotarliśmy do piłkarzy, dziennikarzy sportowych oraz klubów piłkarskich.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Stworzenie listy influencerów, którzy w naturalny sposób mogliby zalokować konsolę w kontekście piłkarskim.
  • Kontakt z wybranymi influencerami – czołowymi polskimi piłkarzami (m.in. reprezentantami Polski), dziennikarzami sportowymi i klubami piłkarskimi.
  • Koordynacja przekazania produktów i akcji promocyjnych (np. konkursów).

Zaletą akcji było jej naturalne osadzenie w piłkarskim kontekście. Co ważne, udało się nam sprawić, by to klient i jego konsola, a nie sama gra piłkarska znaleźli się w centrum komunikacji.

Czas realizacji: wrzesień-październik 2016 r.

PlayStation