Rusz się z Kubusiem!

Social Media PR Influencer Marketing
23
teksty wysłane do mediów
696
wygenerowanych publikacji
2,1 mln
zasięg działań ambasadorów w social media
> 95%
publikacji o wydźwięku pozytywnym

Projekt należącej do grupy Maspex marki Kubuś promował aktywność fizyczną wśród dzieci i edukował na tym polu rodziców. Ambasadorami akcji zostali czołowi polscy piłkarze: Kamil Glik, Kamil Grosicki, Bartosz Kapustka i Michał Pazdan.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Kompleksową obsługę PR-owę projektu.
  • Komunikację z mediami z segmentów: parenting, kobiece, lifestyle, sport oraz lokalne.
  • Zakup mediów parentingowych i obsługę świadczeń.
  • Aktywizację ambasadorów akcji.
  • Nawiązanie współpracy z influencerkami (Monika Pyrek i Daria Kabała-Malarz) i obsługę świadczeń.
  • Nawiązanie współpracy z ekspertkami (Aleksandra "SportsMama" Rożnowska i Magdalena Chorzewska) i obsługę świadczeń.
  • Współpracę z najważniejszymi blogerami parentingowymi w Polsce: Szczeslivą, Blog Ojcem oraz Bakusiowo.
  • Komunikację cyklu biegów dla dzieci Kubuś Waterr Sport.
  • Organizację atrakcyjnych konkursów dla mam.
  • Kreację materiałów graficznych.

Wątek produktowy kampanii był związany z promocją nowej, funkcjonalnej wody smakowej Kubuś Waterrr Sport, przygotowanej z myślą o potrzebach najmłodszych konsumentów i idealnie sprawdzającej się na treningu czy podczas aktywności fizycznej.

Czas realizacji: marzec-grudzień 2017 r.

Rusz się z Kubusiem!