Samsung – Zostań Legendą

PR Influencer Marketing Content Marketing
505
publikacji w mediach
34 mln
wyświetleń bannerów
457
postów w social media
77%
największych portali sportowych w kraju

Akcja #ZostanLegenda miała na celu pokazanie szczególnych cech telefonu GalaxyS7, zegarka GearS2, kamery Gear 360 i okularów Gear VR w codziennej pracy dziennikarzy sportowych. Mogli oni transmitować kluczowe wydarzenia sportowe w niespotykany wcześniej sposób.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Stałą współpracę contentową oraz displayową z PrzeglądSportowy.pl, Onet.pl, Weszło.com, Interia.pl, WP.pl oraz kilkunastoma mniejszymi portalami sportowymi.
  • Zaangażowanie do akcji najbardziej kreatywnych i angażujących dziennikarzy sportowych: Michała Pola, Przemysława Rudzkiego, Darii Kabały-Malarz, Mateusza Święcickiego, Tomasza Włodarczyka oraz redakcji Weszło.com.

Do akcji włączyliśmy 77% największych portali sportowych w naszym kraju. #ZostanLegenda spotkało się z pozytywnym przyjęciem czytelników. Dzięki wzbogaceniu materiałów o unikalny, multimedialny content mieli oni poczucie, że zyskują na współpracy dziennikarza z marką.

Czas realizacji: kwiecień-październik 2016 r.

Samsung – Zostań Legendą