Superbet

PR Event Marketing Video Marketing
11
tekstów wysłanych do mediów
368
publikacji w 3 miesiące
2,1 mln
zasięg publikacji

Projekt realizowany dla Superbet Polska sp. z o.o. to komunikacja wejścia na polski rynek nowego operatora zakładów wzajemnych. Ambasadorem marki został Jerzy Dudek.

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Kompleksową obsługę PR-ową Superbet Polska sp. z o.o.
  • Kontakt z dziennikarzami i obsługę komunikacyjną Klienta.
  • Komunikację z mediami z segmentów: ogólnoinformacyjne, sportowe, branży bukmacherskiej, biznesowe, marketingowe i rozrywkowe.
  • Organizacja konferencji prasowej inaugurującej działalność Superbet w Polsce.
  • Nawiązanie współpracy, materiały promocyjne i działania Ambasadora.
  • Komunikację wejścia na rynek firmy Superbet, który otrzymał licencję Ministra Finansów na urządzenie zakładów wzajemnych w punktach naziemnych.
  • Stworzenie koncepcji, organizacja i komunikacja spotkań z Ambasadorem Superbet Polska – Jerzym Dudkiem.

Superbet otworzył w Polsce 48 punktów naziemnych i planuje rozszerzenie sieci punktów stacjonarnych.

Czas realizacji: od listopada 2017 r.

Superbet