Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku

PR Influencer Marketing Content Marketing
320 000
zgłoszeń do ostatniej, XVII edycji Turnieju
76
informacji prasowych
6653
publikacji
35
tweetów influencerów

Komunikacja PR-owa największych rozgrywek dla dzieci w Europie. Zapewnienie stałej, cotygodniowej obecności Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Najważniejsze publikacje powstały przy okazji zapisów, Finałów Wojewódzkich oraz Finału Ogólnopolskiego na stadionie PGE Narodowym.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Kreację i realizację strategii komunikacyjnej turnieju.
  • Tworzenie artykułów o bohaterach i historii turnieju.
  • Nawiązanie i koordynację współpracy z ogólnopolskimi i lokalnymi patronami medialnymi.
  • Tworzenie i wysyłkę kampanii mailingowych do mediów.
  • Kontakt telefoniczny z przedstawicielami mediów ogólnopolskich i lokalnych.
  • Zaangażowanie Influencerów do promowania kluczowych etapów turnieju.

Nasze działania okazały się na tyle skuteczne, że PZPN powierza nam organizację kolejnych edycji turnieju.

Czas realizacji: wrzesień 2016-czerwiec 2017 r.

Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku