ZTE

Social Media PR Content Marketing
66
informacji prasowych
1050
publikacji w mediach
180
postów na Facebooku

Celem postawionym przez Klienta było zwiększenie obecności marki ZTE w mediach, zorganizowanie testów sprzętu, wzrost rozpoznawalności marki wśród konsumentów, a w konsekwencji wzrost sprzedaży.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Przygotowanie informacji prasowych i wysyłkę ich do dziennikarzy.
  • Regularne spotkania z dziennikarzami i organizacja testów sprzętu.
  • Prowadzenie biura prasowego marki.
  • Prowadzenie profilu marki na Facebooku.
  • Prowadzenie wirtualnego biura obsługi klienta na Facebooku.
  • Obsługę reklam Facebook Social Ads.

Zaktywizowaliśmy profil FB marki, dzięki czemu najlepsze posty osiągały nawet 50 tys. reakcji i generowały dotarcie na poziomie 250 tys. Dbaliśmy o pozytywny wizerunek ZTE - dzięki naszym działaniom udało się uniknąć kryzysu komunikacyjnego związanego z nałożeniem na markę miliardowej kary przez amerykańskie władze.

Czas realizacji: marzec-październik 2017 r.

ZTE